Thursday, January 3, 2013

Boxes for Senia Soap (Cutii pentru Senia Soap)

Happy New Year everyone!
I hope you had a wonderful time with your loved ones these holidays and have your "batteries" fully charged for 2013.

I was lucky to get acquainted with a very special person right before Christmas. She runs Senia Soap, a handmade soap business, making soap and body butters from natural ingredients. I was both honored and a little nervous when she asked me to make some gift boxes to wrap her product for a Christmas fair. I know I have made thousands of boxes before, but the time was short and everything about her image looked so perfect, I had to measure up. And I did. Look how beautiful they looked at Senia Soap booth and the feedback confirmed it as they sold out.

La multi ani! Va doresc tuturor un an nou plin de bucurii si impliniri. Pe pragul dintre ani ne-a prins cu o viroza urata care abia acum se lasa induplecata. Asadar va pezint acum ceva ce trebuia sa ajunga online candva dupa Craciun.

Chiar inainte de sarbatori am avut placerea sa o cunosc pe proprietara Senia Soap. Ea dorea sa-i fac niste cutii pentru seturile-cadou de la targul de Craciun. Am facut mii de cutii pana acum si totusi am simtit-o ca pe o provocare. Imaginea Senia Soap mi se pare una foarte bine pusa la punct, asa ca vroiam sa ma ridic la nivelul asteptarilor, ceea ce se pare ca am reusit, avand in vedere ca toate cutiile s-au vandut. Va las sa admirati standul, foarte profi, pe care sunt mandra sa-mi vad cutiile maro cu camee si fundite de dentela.

This is a new kind of box I actually intend to replace my old invitation boxes with. They are sturdier, easier to assemble and although they use double the material they are well worth it.

Aceste cutii sunt un concept nou, mai solide si mai usor de asamblat. Cu toate ca necesita cantitate dubla de material, eu spun ca merita si intentionez sa le folosesc pe viitor si pentru invitatii.



As I was making the boxes I suddenly struck me Senia Soaps would be the perfect Chirstmas gifts for my girlfriends and even for myself. Not to mention it is always great to be able to exchange products instead of money with fellow crafters. Here they are on my table just before Christmas.

In timp ce lucram la cutii mi-a venit ideea: ce-ar fi ca anul acesta sa pun sub brad sapunuri handmade? Intotdeauna mi-a placut sa fac schimb de produse cu artizani pe care ii admir. Iata-le la mine pe masa in ajun de Craciun.

After many years, I finally get to put some handmade gifts under the tree. I never have time to make gifts myself so I end up last-minute shopping in the malls.

The soap came individually packed in these paper bags. I don't have any crafting materials at home and there was no time to go and wrap them at the studio, so I decided to use my drawing, paper from my son's sketchbook, twine and scissors from the kitchen. It felt like back home at Christmas again when I was making decorations and wrapping gifts with my brother.

Dupa cativa ani am reusit in sfarsit sa ofer din nou cadouri handmade. In general nu am timp sa le fac chiar eu si ajung sa cumpar la repezeala ceva de prin mall-uri, ca sa nu mai vorbim de placerea de a le impacheta. Parca eram din nou la mama acasa, facand stelute de hartie si impachetand cadouri impreuna cu fratele meu.

Fiecare sapun a venit impachetat separat intr-o punga de hartie. Numai bine! Cum acasa nu am unelte sau alte materiale pentru ambalat cadouri am folosit aceste pungi si ce am mai gasit in jur: caietul de schite al lui Iona, sfoara de legat borcane si foarfeca din bucatarie.  Cu un marker cu varf subtire am desenat cateva etichete, am legat pungile cu o sfoara de canepa si gata!



Lovely, right? And doesn't cost a fortune. These would also make great wedding favors. I for one would prefer receiving them to the classical candy in a box. I am not a candy lover.

Dragute, nu? Si nici nu au costat o avere. Le-as prefera oricand ca marturii de nunta in locul traditionalelor bombonele sau altor obiecte din categoria celor care umplu inutil spatiile de locuit. Sa nu mi-o ia nimeni in nume de rau, eu sunt un spirit practic si imi place sa am in casa doar strictul necesar. Cand eram mica mi-am promis ca nu voi sterge praful de pe bibelouri si nu voi avea covoare de batut.

2 comments:

Anca said...

Ioooi cat imi plac!!! Arata foarte bine cutiile si produsele, dar cel mai mult imi place cum le-ai ambalat si cum le-ai personalizat cu taguri! La inceput am vazut doar pozele si m-am gandit ca sunt printate de Senia ca etichete pentru anumiti clienti :D

Meda said...

:)Multumesc
A fost intr-adevar un deliciu sa le desenez. De obicei mi-e teama sa desenez asa, direct pe un produs final si ma bazez intotdeauna pe tehnica moderna sau alte tehnici pentru a ma asigura ca totul iese perfect. O data intentia de perfectiune data la o parte ramane doar placerea pura de a crea ceva cu propriile-ti maini. Imi tot doresc sa fac asta si cu invitatiile intr-o zi, candva, cand se va ivi momentul.